Saturday, August 29, 2009



Assalamualaikum....

Salam Ramadhan Almubarak dan syukur ke hadrat Illahi kerana dengan limpah kurnia-Nya kita masih mampu mendirikan ibadah puasa sehingga hari ini tanpa sebarang masalah. Syukur...

Sudahkah anda memiliki kad-kad ucapan raya untuk dikirimkan kepada rakan taulan, sanak saudara dan tak lupa juga, orang2 tersayang?

Mungkin anda malas nak ke kedai beli semua tu. Yelah, sekarang orang hantar SMS dan MMS jer..saya pun tahu, Ucapan Raya zaman sekarang ni tak sama dengan dulu.

Kalau begitu saya ingin perkenalkan Kad Raya Digital yang dihasilkan oleh Team Kreatif kepada anda! Kualiti dan kepuasan anda dijamin!

Ada lebih dari 100 kad raya digital yang dipakejkan dan dijual dengan harga yang tersangatlah murahnya. Namun harga yang ditawarkan terhad untuk beberapa hari sahaja lagi!

http://www.kadraya.kedaikreatif.com/index.php?ref=salwahamzah

Kad Raya Digital dari Team Kreatif berlainan dari kad raya yang pernah anda tengok. Kad raya digital mereka semuanya dalam bentuk kartun yang comel dan kelakar.

Ia dilukis oleh 6 orang pelukis berbeza dan 4 orang designer menghasilkan rekabentuk grafik yang cantik. Ada 3 saiz semuanya. Saiz yang diberikan khas untuk dihantar menggunakan handphone, email dan tak lupa juga untuk print dan dihantar melalui pos!

http://www.kadraya.kedaikreatif.com/index.php?ref=salwahamzah

Bayangkan, ada 100 lebih design yang berbeza! Memang tak menang tangan untuk memilihnya! Syukurlah Team Kreatif sanggup jual dengan harga yang begitu murah. Tapi harga itu untuk masa yang terhad! Jangan terlepas peluang!

Milikinya sekarang!

http://www.kadraya.kedaikreatif.com/index.php?ref=salwahamzah


Baik, semoga anda mendapat manfaat dari email yang saya kirimkan ini. Saya tidak akan berkongsi perkara yang saya sendiri tidak suka! Tapi Kad Raya Digital dari Team Kreatif ini memang Eksklusif!

Sekian saja..

http://www.kadraya.kedaikreatif.com/index.php?ref=salwahamzah

No comments:

Post a Comment

Translate